Vymejvačky mozků

Napsal Johnny Peters (») 2. 1. 2011 v kategorii Názory a myšlenky, přečteno: 1409×
video-skoda-fabia-vrs-commercial.jpg

..tedy samozřejmě mám na mysli reklamy. V televizi je jich o aut docela dost ale přesto je to málo rozebírané téma. Takže proč se o něm trochu nezamyslet..že?

Asi jste zaznamenali že v poslední době začala běžet v televizi reklama na nový Hundhaj ýiks 20. Docela mě zarazilo jak se nám reklama snaží ukázat jak nudný by byl život "v krabicích" a přitom to auto taky vypadá jako krabice, akorát se zaoblenejma rohama od zámečnickýho učně. Samozřejmě všichni víme že to auto je příšerné auto a opravdu nechápu proč, když někdo chce ošklivé auto, si nekoupí levnějšího Roomstera?
Taky začali vysílat "drsnější" britskou verzi reklamy na Fabii RS. Ta reklama se mi fakt líbí. Ale v Brtiánii je vlastně celej vtip ve sloganu Made of meaner stuff. Tedy "Vyrobena z jiných ingrediencí". Ale tady v Český reklamě je řečeno Plná ďábelských věcí, čímž to podle mě docela zabili.

Co ale nechápu je reklama na faceliftovaný Nissan Quashqai (nikdy si nezapamtuju jak se to píše správně). Nechápu proč to auto jezdí po ulici a něco, bez jakýhokoliv důvodu na něj střílí barvy a on pak skočí ze střechy do kontejneru (bez škrábance samozřejmě). A vlastně...proč má mít městský crossover akční reklamu?

Dál mám menší problémem se sloganem SEATu. Auto emocion. Vůbec nechápu jak souvisí emoce se SEATem? Vždyť ty auta vycházejí z volkswagenů, takže o emocích za volantem (jako je třeba zábava) se mluvit nedá. No, vlastně dá, pokud je nuda emoce. Dobře, desing exteriéru možná nějaké emoce vyvolá, ale hned je zabije pohled dovnitř, protože ty interiéry jsou opravdu tragický.

Co se mi ale hodně líbí jsou reklamy na Rendly. Vždycky je to docela vtipný, což oceníte především protože vlastně neběží nic jiného než ty sračky ve kterých slečna neví jak prát a najednou se tam objeví zázračná dokonalá paní v růžovém tričku. Prostě jsou to reklamy který mi nevaděj a jsou dobrý...

A nakonec by možná bylo dobré si shrnout můj žebříček nejlepších sloganů :

Thing, feel, drive (Subaru)

The Spirit of Driving (TVR)

Feel the diference (Ford EU)

...a nejtrapnějších

Das auto (Volkswagen)

Wir lieben autos (Opel)

Řídím svůj svět (Hundhaj)

Hodnocení:     nejlepší   1 2 3 4 5   odpad

Komentáře

Zobrazit: standardní | od aktivních | poslední příspěvky | všechno
lenicka z IP 92.243.209.*** | 4.1.2011 16:48
Jo to máš pravdu, že reklamy jsou vymejvači mozků. Říká se, ža reklamu potřebuje jenom špatný výrobek, ale není to u všeho, zamozřejmě. Mně teda osobně se nelíbí reklama na Kiu(nevím přesně na jakou). Ta reklama začíná na předváděcím mole, po kterým chodí modelky a předvádí hadry a nakonec se tam objeví Kia.smile Ale jinak článek je moc hezkej.smile
chiquita z IP 78.111.126.*** | 4.1.2011 19:13
tak reklama na fabinu je vazne promakana a ta maska chladice jak je z tech ostnatejch dratu to je dobrej napad a ona ani ta reklama jak ji zdobili jako dort bylo peknysmile


Nový komentář

Téma:
Jméno:
Notif. e-mail *:
Komentář:
  [b] [obr]
Odpovězte prosím číslicemi: Součet čísel jedna a dvě